Cu Promovare, SEO Si SEM Website-ul Transforma Vizitatorii In Clienti
Publicat In
Internet Marketing
Doar simpla constructie a website-ului si publicarea lui online nu este suficienta pentru a va asigura vizitatori (potentiali clienti). Ca urmare se impune promovarea sau popularizarea website-ului dvs prin metodele clasice si moderne ale marketingului online.
Promovarea se poate face prin directoare de link-uri, newsletters (campanie de marketing prin email), retele sociale ca Facebook sau Twitter, redactarea de press releases (comunicate de presa), articole publicate pe forumuri sau directoare de articole si multe alte metode.
Scopul promovarii sau popularizarii unui website este in primul rand de a publica link-ul (URL-ul) website-ului in cat mai multe alte site-uri care sunt deja foarte populare si astfel o parte din traficul lor va fi directionat spre dvs.
Ideal este ca vizitatorul site-ului sau potentialul client sa ajunga pe website-ul dvs in mod organic, adica din motorul de cautare. De asemenea, este important ca o parte din vizitatori sa se intoarca pe site-ul dvs. De exemplu, eficienta, succesul sau popularitatea unui website se masoara si prin numarul de vizitatori care se intorc sa viziteze un anumit website.
Cresterea numarului de vizitatori care se pot transforma in potentiali clienti in cazul site-urilor care ofera servicii si produse, se realizeaza prin practici SEO (search engine optimization sau optimizare pentru motoarele de cautare), SEM (search engine marketing sau marketing prin intermediul motoarelor de cautare) si promovarea website-ului prin crearea de link-uri directe catre el de pe alte website-uri, din email-uri personalizate, RSS feeds (flux de informatie din website).